Allt börjar falla på plats...

Ja, jag sitter här och är bakis. Lovely! Vad gör annars Köpings 10-i-topp partyprinsessa en söndag? Tränar? Jag har faktiskt precis insett, precis alldeles alldeles nyss, att det är livsstilen jag behöver ändra. Här och nu! Jag kommer inte sluta med saker, bara prioritera om. Jag vet vad som krävs av mig..

Var på Garagefest igår. Jag tycker det är så j*vla kul!! Det var det förra året med, dock med bittert avslut (hade inget slummat urringat linne på mig denna gång) med detta år slår stort. Ja, det var många roliga ögonblick.. Tror jag träffat en liten guldklimp.. Vi får helt enkelt se. Jag tror med största sannolikhet att jag skrämde iväg honom. Like so many times before... Men, vi får väll se. Jag har inte brott. Dock var nog det ett stort fel jag hade förra gången, så jag kanske borde ha just brottom?! Eh.. Onödigt att tänka på nått som inte ens nästan är nått än. Jag dansade (fast jag inte kan), rökte inte allt för mycket men endå för mycket, drack mina drinkar och ja, hade förbannat kul! Slog ner arslet på gräsmattan i vanlig ordning med... Haha, jag har bevis :) Glad över att jag tog mig dit, det var millimeter från att det vart panik och att jag var hemma istället. Men, jag övervann det! *lycka*
Tack Emma för den kvällen!!

Och avslutningsvis, helt perfekt avslutning! Natten mellan lördag och söndag åker en vit (kan det vara en 945a?) volvo ner på malmön och släpper ut en alldeles galet badsugen tjej som på 2 röda är i vattnet och plaskar runt. Sådär klockan slår 2, Elin är under vattnet och.. ja, det finns inga ord. Jag behöver vatten! Jag ÄR ett vattendjur! Helt j*vla underbart!!!!!

Citerat Facebook :
Staffan Hunken Ramström
undrar hur det kan komma sej att det är blålera i sängen när man vaknar...
Det skall tilläggas att han bara körde, inte badade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0