Dagens "aha!"

Sitter och pillar lite med hemsidan innan jag ska ut en sväng för att sedan komma hem och duscha inför min lilla taggning! Sitter och småfryser. Nervositet kallas det!!
Sitter och letar bland mina kort för att hitta lite paddlingskort till min hemsida. Hm.. skulle kunna beskriva mitt "aha" som att det lixom inte existerar några polokort. Det är ju nämligen så att jag i stort sätt inte vart med på någon paddling, så hur i hela friden skulle jag kunna ha några aktuella kort? Jag har å andra sidan ett par stycken tagen nyss.. Men mellan dom och ett år tillbaka: Nästan ingenting. Inte allt för konstigt, men inte allt för självklart heller..
Så slutsatsen blir helt enkelt: MER FOTTO FÖR ELIN! Och, blir jag ledsen för det? Nej, jag skulle då inte tro det!! :D

För övrigt älskar jag Melissa Horns nya låt: Innan jag kände dig.
Kanonlåt. Jag klarar mig inte riktigt utan henne. Glad som ledsen, uppe som nere.

Men nog om detta, ville bara informera om min fotograferingsbrist. Pinsamt! Jag utan kort.. Aja, GÖR OM GÖR RÄTT (soldat) :D

Avslutar med ett nervöst: Nu snart så!!
//Elin Plelin
Solstråle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0