Glad midsommar på er!!!!!

Hejsan!
Vill bara önska alla mina "blogg-gluttare" en kanoners midsommar med familj, vänner och alla som ni tycker om. För mig är kvällen fullsmockad, vilket jag faktisk som vanligt valt själv. Men det kommer bli bra. (För med den inställningen är jag oslagbar)

Jag åkte wakeboard i går och jag kan säga efter 2 timmar paddling och den "lilla" åkningen har jag en ganska saftig träningsvärk. Men, den blir däremot bara värre :P
Och ja, jag paddlade och badade igår. Tattueringen sitter kvar och den är fin fin. Glad glad med. Nu är det bara att köra igen. Så.... EN VECKA EFTER TAGGEN LEVER ELIN VANLIGT LIV IGEN. Lovely! Blir fler "märkningar". Jag älskart och det blir jag, bara jag har den här kroppen och dom har "små" överaskningarna.

Men här kan jag då inte sitta. Nu ska jag snart gå ner till Malmön. Ska bli skönt. Kameran ligger på laddning, vattenmelonen bevattnas för fullt med renaste finaste godaste sprit och väskan packas. Drickat ligger i kylen och maten är snart klar. Det här blir Ojojojoj KANON!

Åter igen, en glad och trevlig midsommar till er alla!!

Kraaaaamar//Elin
I sitt esse för fest idag
och var berädda på en kram eller så..



ÄLSKAR!!!! (gammal men helt klart i min smak)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0