God morgon

oj vad jag saknat nätter fulla med drömmar. Att bara somna för att sedan direkt förstå att det man hör är klockan och att man ska upp är inte alltid så kul. Jag blitt leds på det och det käns som att jag aldrig är utvilad. Det börjar bli bättre :)
Men nu, inatt, nyss, min första riktiga mardröm som inte handlar om saker i mitt liv. Det var inte en jobbig dröm denna gång, det var bara rena skräckfilmen. Glad över att det var ljust när jag vaknade. Ännu gladare över att det var min väckarklocka som ringde minuterna efter. Pulsen är inte nere än.. Men nu har jag iallafall insett helt klart att det var en dröm. Hemska hemska dröm..

Nu, dax för morgonprommenad. Glad att det är sommar. Jag hade inte rört mig utanför dörren i mörker efter det här.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0