Levnadsrapport

Japp, lever. Inte mycket mer än så men lever är en bit påväg iallafall :D

Idag har jag.. sovit. Japp, det är nog det jag gjort. Nästan hela dagen. Först en supersovmorgon. Ville inte gå upp.. Sen ner till träingen med bakisbrudar och bröder. Stod där och tog lite bilder och färsäkte hjälpa till i min välförtjänta stelhet. Sen ut på landet direkt för att äta spagetti och köttfärsås. MUMS... Men efter en halv tallrik var jag proppmätt och jätte... hängig (?). La mig på soffan och vakande upp för att ropa efter en filt. Och sen en till.. sov och drömde. Fick en snäll hundpuss av Bamse som tyr sig till mig på senaste tid. Vet inte vad det är.. men han är söt :*
Sov och vaknade av att det luktade annanaspaj i hela huset. Mysigt värre. Dock förstod jag ingenting, mamma skulle ju röjja på logen :P Flx hade slagit upp ett tält i vardagsrummet och, ja.. det var fullt ös. På alla utom mig...
Satt på en pall brevid mamma när hon planterade en biljon olika pellagoner (fick med mig några hem) och skrev vad dom hette på små söta lappar. Sen var den orken slut med..

Ja, nått är lite snett, men nu i med nån värktablett och hoppas att det bara behövs lite mer sömn.
Lagt in mina 1024 senaste tagna bilder nu äntligen.

Kram på er!!//Elin





















Lite bilder blev det, av dom där massorna jag öste in.. Blir fler. Fast på hemsidan!
Nu vila upp sig så jobbet kan bli på schemat i morgon!!




Kommentarer
Postat av: Bella

Jag gillar verkligen bilden på den svarta hunden! Den framkallar skratt, den är så härlig :D Sen är såpbubblebilden sjukt bra. Massor med färger i en liten bubbla ;)PS: hur nära satt pippin när du "fångade" den?

2011-06-20 @ 21:55:09
URL: http://belimi.blogspot.com/
Postat av: Elin

Det svarta lilla monstret lägger sig på rygg för att bli kliad på magen. Men jag har nog aldrig tänkt på att ta kortet ur den vinkeln förut :) Fågeln var en liten bebis som inte kunde flyga så jag var bara några meter ifrån honom.. Gick alldeles bredvid honom när jag gick därifrån faktiskt..

2011-06-21 @ 13:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0