Oj vilken vecka..

Om en vecka vid denna tid har jag en stor blaffa på sidan och antagligen är jag lite lagom öm och trött. Sover säkert med eftersom adrennalinet pumpat minst hela dagen :)

Det har hänt saker inom polon. (coach K :P)
Saker inom mig, måste börja vårda mig själv!
Det har hänt saker på jobbet
Och jag är igång med träningen till viss del
Jag har klippt mig
Och jag är (prell.) uttagen till FS 23 som är Afghanistan nästa sommar.

Jag har börjat skratta igen, börjat var jag. Alltid är det nått!

Borde skriva mer om allt detta, men det är sent och i morgon ska det tränas, så det får räcka som såhär. Mycket på schemat i morgon. Mamma plockar upp mig 9,00. Det vill säga någon gång efter 9 :P

Kramar om//
Elin
Sprallfittan
Galenpanna



Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Du är om möjligt ännu sötare Elin när du skrattar! Det är DU.

Puss och Kram mitt vattendjur <3

2011-06-11 @ 10:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0