Så var den helgen förbi

Så är helgen över snart. Det har vart kul och ch jag har nog njutit varje minut. (minus det tillfället när jag insåg att jag söp bort min vän :() Men, lärt mig min läxa där helt klart. Se om jag kan gottgöra det i veckan.

Slutsatsen är iallafall att midsommar på hemmaplan är skitkul det med. Så kiel kan ta och dra för här blir jag nog kvar många midsommrar till. Jag vet att nästa gång som jag bjuder på vattnad vattenmelon så ska jag ta mig några bitar innan jag bjuder och så ska jag garanterat ha med äppelkaka fler gånger.
Jag gillar sovmornar väldigt mycket faktiskt. Och jag behöver en oöm kamera till mindre nyktra kvällar. Jag behöver även få mer pli på mig för de framtida "lätt fixade" 3 km. Och jag får med mig (typ) en tilll vän ner.

Och mycket mycket mer.. men, det får vara för idag. I morgon är det jobb igen.
Nu ska jag lägga mig i solen en stund sen hem och se på film.

Kram på er1!/Elin

Ps: bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0