Sólo los peces muertos van con la corriente

Det är tisdag och jag är hemma från jobbet idag med. Tror inte mig ha feber längre och ska nog ta mig utanför dörren på en mindre prommenad senare. Idag har jag sovit och sovit.. Ja, nått sånt är det. Ätit med såklart! (tyvärr)
Dom har stängt av vattnet här. Och det är ju charmigt då min tatuering har börjat klia rätt fint (vilket förövrigt är underbart) och flaga. Snart läkt ^^ Men jag känner absolut att jag skulle vilja ta en dusch..
I övrigt då? Ja, jag vet inte. Funderar på hur jag ska göra på vissa punkter. Skulle vilja känna någon som är nykter på midsommar och kan hämta mig på mitt eventuella äventyr.. Sån tur tror jag inte jag kommer att ha. Men det vore värt guld! Kanske ska satsa på att det blir taxi.. eller bara vara en död fisk?! Hm..

"du är inte lik andra
men med det oxå unik"

Mor ringde nyss om ett hus som var till uthyrning. Ett litet ställe en bit utanför Valskog. Lät så otroligt mysigt och oj va jag skulle trivas med gräs under mina fötter. Äntligen skulle jag vilja påstå!
Å andra sidan borde jag spara ihop pengar och sen köpa mig nått fint precis innan jag åker eller direkt efter att jag kommit hem. För nu hinner sommaren vara över innan denna lägenhet är färdiguppsagd. Och vad har jag för nytta av lanthus när jag är borta om det bara är hyres?
På gott och ont snurrar dagen vidare.. :)

Lyssna på denna låt! Den är helt fantastisk..




Nej, nu har jag setat här några minuter får mycket. Vet inte vad jag ska hitta på, men finns säkert nått som jag kan pilla med en liten stund!

Kramisar//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0