Trötta tankar

Jag är jätte jätte nervös.
Snart sitter tattueringen där. Om sådär 8 dagar.
Förra gången fanns det ingen direkt tid att tänka eller ångra sig på. Det skulle göras då och jag visst hur och var nästan till 100%. Nu vet jag allt det där men.. Ja, nått tar emot.
Jag tror det är närverna. Jag är nog bara nervös...
Har lovat pappa att han ska vara den första som får se den när den är klar. Ska åka direkt hem till honom och visa. Jag tror faktiskt han tyckte det var lite lite kul iallafall :P

Mer då.. Ja, jag lyckades få en hel tvätt grå. Oj, nej jag kan inte ens skriva om det, är så arg så jag kokar. Har aldrig hänt förr och inget av det jag tvätta färgar av sig. Fy f*n rent ut sakt.
*arg arg arg* Shopping nästa. Tråkigt på de nya vita kläderna....
Och tråkigt på min planerade ekonomi..

Nej, nu sova kanske.. ska bara lugna ner mig lite till..

God natt mina vänner!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0