Dagen före D-dagen

Det är helt galet illa att jag inte känner suget att åka. Vad har hänt? När tappade jag tråden?
Tror mycket är för att jag faktiskt inte kan träffa min familj innan jag åker då dom är så jätte sjuka som dom är. Det funkar ju inte om jag ska ha mina 2 veckor i solen dyngförkyld. Nix pix..
Men jag saknar dom ju redan nu... :/
Sen att jobbet bara är en enda röra är ju inte så trevligt att läman bakomsig. Dock verkar det som att det löst sig på bästa sätt nu, men ändå inte nöjd. Det är aldeles för mycket för att lugnet ska lägga sig för mig.

Och packat. Jag har INTE packat. Haha, det är så illa som det kan bli. Men har skrivit ner lite saker och plockat fram basen, minus badkläder. Och det mesta finns att köpa, så inte så orolig. Inte än.. :P

Nu ska jag jobba vidare lite. Har spelat innebandy idag och det är ju iallafall jätte skönt att ha fått vara med på en gång innan jag åker. Får se hur mycket jag gått upp i vikt, hur mycekt jag tappat och om jag har någon antydan till kondis kvar när jag kommer hem :P
Men men, jobba lite mer och sen hemmåt för dagens alla syslor och aktiviteter!

Kramar//Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0