Dax för fredasmyyyys..

Tagg tagg tagg inför i morgon! Det här blir bra :)
Det är så många jag tycker om som kommer till Jenny i morgon. Så många roliga på ett ställe. Allt är helt fixat förutom det jag ska handla i "ätväg".. Det kommer bli en kanonkväll!!

Snälla snälla, se att jag klarar mig. Jag står och går. Pratar mindre nu igen. Men det är jag! Spar mina ord till nått större än mig själv. Det här blir bra, jag lovar. Jag vet att jag är skör och sårbar. Men sluta linda in mig i någon falsk skyddande såpbubbla som ändå kommer spricka snart. Ge mig inte massa fina ord som inte är annat än ord. Ord ni tror är bra för mig. Förstår ni inte att jag vill lära, inte plastas in i bubbelplast för att ni är rädd att jag ska bli kantstött..
Titta gärna in i min värld ibland, ni är alltid varmt välkomna. ALLTID! Men lev ert liv. Var glada. Dela med er av allt det glada! Tänk på er själva.. Jag ville stå på egna ben och nu har jag chansernas chans. Låt mig ta den chansen.. Låt mig ta den möjligheten.. Och låt inte mitt tynga ner er till havets botten med min ynkliga självömkan..
Igår blev jag informerad om att jag inte kan vara missnöjd med min tillvaro för att jag hade allt.. Jag KAN INTE hålla med. Jag har inte.. Snälla förstå det!

Mitt hår är rött nu föresten. Eller ja, mörkrött-brunt aktigt. Men rödare än det brukar ;)  Jag gilalr det. Ännu en förvandling i eliniheten. Ännu en förvandling som snart är bortblåst.
Jag gillar det. Tyckte det vart bra. Frågan är om jag passar i det på riktigt eller om det bara sägs vara fint. Nu är jag igång igen.. Men det är så jag tänker..
Här kommer bilder.. Före:

Efter:

Ja, jag kanske inte tycker att det är riktigt sådär rött i vanligt daxljus. Men skillnad är det allt :)

Å här sitter jag, med en miljon fottoidéer. Det bara kryper i fingrarna på mig. Men nej, det får la bli en gång när allt är förberätt för det. Tyvärr. Å, nu kom jag på det roliga: Betala räkningar och se hur mcyekt jag kan lägga på en kamera denna månad. Kanske kanske att det blir till att slå te ;) *hoppas*

Men helt ärligt ska jag nog bara krypa ner i min soffa, lägga över mig värmefilten på max och titta på film natten lång. Skriva och bara tänka sönder lite till. Japp, så blir det nog. Om jag har tur är jag färdigtänkt i morgon då.. (troligt? nooooot!)

Aja, får la se vad det blir. Har iallafall köpt knark för att ev kunna fixa min sömn idag. Det känns kanon. Hoppas det hjälper..
Ni hör nog av mig snart igen//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0