Det är söndag..

sooooool! Igår fick den mig att vilja ut och aldrig kliva innan för en dörr igen. Bygga mig en liten kojja och sova sovsäck fram tills i höst någon gång. Tyvärr funkar det inte så.. Inget funkar som det skulle kunna...

Jag, dagens outfitt då? Mer än trosor, mindre än vinteroverall och tillräckligt för att inte få bakslag på förkylningen. Så vad har jag i garderoben som funkar så? Hm, får klura på det i duschen snart. Sovit några timmar mer i sträck denna natt. Men fortfarande inte okej sömn. Men som jag började skriva, mer sömn: bättre. Det går åt rätt håll ;) :)

Musiken är på i lägenheten. Det ska bli lite städat här. Detta är den första söndagen på hemmaplan när jag har lite energi och nu har jag valt bort träningarna idag så det är bara attt köra här hemma. Lite sol borde jag med ge mig själv. Men först grovstäda. Och diska. Har massa disk, och jag som inte ensa vart hemma :P

Nej nu in i duschen. Underbart!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

bra jobbat idag Kerstin!! :)

nu förstår jag var Kalle hade sett denna bild, han nämnde den i telen :p hihi! SEMESTER :D ja ska nog ta å lägga ut lite bilder!

2011-03-20 @ 18:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0