Nu är det mörkt igen..

Ja, magvärken gick inte över av Iprenchocken. Börjar frukta att dom lixom vant min kropp med sig. Får byta ett tag nu :P Maten ville upp efter 15 minuter. Det betyder matschema. Vilket betyder mer planerat liv för mig. Aja, jag orkar la inte se på det så jag klagar. Jag tror det kan var bra med. Ett mer uppstyrt liv för elin betyder tydligare linjer och klarare "dötid".. :)
Nej, inte sitta här mer nu. Ögonen går i kors. Kanske skulle tälta på golvet inatt. Det lät förträffligt fint. Japp, så får det bli.

Valsång och sovsäck here i come!!!!!

Ps: Jag önskar ja kunde få så fina magrutor som grabbarna på träningen har. Är riktigt avis faktiskt.. :/ Lite mindre chips kanske :P

Bjuder på en bild på måndagsbuset på jobbet. Han kan visst inte parkera ;) Eller?
Kram och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0