Söndags kväll och jag är nå sjukt trött

Arg på kroppens alla tokspel. Varför har jag flimmrande huvudvärk? Varför ömmar höfterna på ett nytt mindre spännande sätt? Och varför i hela världen har jag ont i korsryggen? Ghaaaah...

Nej, nu ger jag upp. Jag ska lära mig flyga. Trött på att dragningskraften av allt skit som finns överallt håller ner mig. Jag ska flyga och det högt. Haha, tro det eller ej, men jag har redan börjat planera nästa tripp ut i världen. Det ska bli så länge som möjligt och innehålla så lite som möjligt. Bara vara som en dröm av det slag jag behövar just då. Som denna gång, på ett ungefär..
Mer snorkling helt klart. Så jag ska söka och finna :)

Idag har jag städat ur det hundarna lämnade kvar i min lägenhet. Jag har tvättat och dammsugit och dammat och vädrat som aldrig förr. Det ihop med den nya möbleringen vart mycket bra. Skönt faktiskt.. Men som vanligt är jag inte helt klar.. Bara nästan, så jag hinner stöka ner allt igen innan jag är klar.. :/ Elin fenomen ut i fingertopparna..

Jag är så trött så ögonen går i kors. Tror inte min teori om värktabletter, vatten, mat och motion och rörelse var det min kropp ville ha nu när den inte är helt frisk. Men det är det den får så det är bara att kämpa på.
Nu ska jag sätta på musik som sitter där den ska och bädda ner mig under mina filtar och täcket. Hoppas på att få sova och inte drömma nått. John Blund, får jag önska en god natts sömn?! Ögonfransar och stjärfall funkar inte, så jag skickar ut önskemålet såhär till allt och inget.

Så detta är dagens låt. Lyssna och njut. Du gör det antagligen inte på mitt sett, men du är heller inte jag.. Så varsågod! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0