Thailand

Det har hant mycket har.
Provat pa att inte tanka utan lasa mig bort till "andras" varldar genom bockerna istallet.
Kant pa utelivet, vilket vi ska gora ikvall med. Gillart! Prata lite svenska och dricka mina drinkar (och jag tanker bara pa mig!!)
Hoppat Bungy jump. Jag har hoppat Bungy. Eller ja, jag vart puttad lite fint och jag skrek rakt ut, men det var helt klart bara av ren skar lycka. Vilken obeskrivlig kansla... Finns pa dvd for den som vill se det hela. Bara utvalda far ju dock dela det hela med mig!
Jag sover som ett barn. Eller jag forsoker intala mig det iallafall. Sover iallafall mer an hemma. Pa natterna efter att kacklat sonder varje liten tanke. Vid poolen och vaknar varm och svattig, staller mig upp, gar 2 steg och sen ar jag i poolen. Upp igen och sova vidare, med musik i mina oron..

Nu ar sista onskan bara mer sol dom sista dagaran, eftersom det vart malnigt sen i mandags.. :(
Och sen vill jag beratta att monen har, den ser ut som kattens leende i den tecknade alice i underlandet. Jag alskart!!!! Ska se till att ta natt fint kort pa den...

Och sist men inte minst: JAG HAR LYCKATS MED DET OFORLATLIGA; FORMATERAT MINNESKORTET I KAMERAN.
loste det sa gott jag kunder genom att kopa ett nytt och hoppas kunna trolla ner jag kommer hem med lite hjalp. Hoppas hoppas HOPPAS!!!!!!!!!!! (har ont i magen)

Kram pa er dar hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0