Det är inte så att du inte finns med mig. Men jag kan inte alltid vara den som driver...

Jag har haft en kanonhelg. Eller, jo jag ahr nog haft det. Men nästa helg ska bli ännu ännu bättre. Hur som helst. Just nu vart det bara skit. Och jag orkar inte vara den jag är alla dagar. Orkar inte ta på mig alla roller som jag älskar alla dagar. Idag var jag låst. Helt fastlåst i den sitts jag sitter, för "hej, jag heter Elin och jag är bakis". Jag kör inte bil. Idag har jag inte gjort ett smack. Jag orkar inte vara den drivande alla dagar. Vill inte vara den enda som planerar lite eller kommer med ideer. Men, nu är det såhär. Jag tycker om dig endå <3 Och jag hoppas du tycker om mig med. Det var likadant när jag gjorde lumpen. Du måste förstå att vi är inte lika vi 3. Inte den 4 heller. Men vi tycker inte mindre om dig för det. Och jag blir arg och ledsen och vill inte att du ska få någon uppskattning alls när du blir sådär. Du har ett så nära perfekt liv, men du ser det inte. Du ser bara allt du vill göra, allt du inte kan göra och allt du inte hinner. Jag vet, jag kan vara lika dan. Men du har allt jag någonsin drömt om, förutom lite mer jävlar annamma. SÅ SLUTA!!!! Du har ett liv många drömmer om, vad du än säger.
Och möjligheten ligger inte i pengar. Flexibilitet, fantasi och dom man tycker om runt om är det som spelar roll..
Snälla du, se det du med!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bättre helg i Stockholm, eller händer något annat? :) tack för i fredags, hoppas du hade kul igår med! Tråkig känsla du skriver om, vet hur den känns.. Kramar

2011-05-29 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0