Folk ser vad du har skrivit...

..men dom glömmer vad du sa..

Jag har vart ute. Den här veckan: Ute ute ute ute UTE.. :D

I söndags när vi kom hem, brudarna och jag, så åkte inlinesen på och jag lånade till mig en kanothusnyckel och fick med mig T till Malmön där jag hoppade i en av klubbens kanoter och gav mig ut på det faktiskt hyfsat varma vattnet. Helt underbart. MÅSTE fixa en egen nyckel till klubbhuset så jag kan glida ner när jag vill! Gled hem igen och fastnade på vägen där T slog upp musik och D klev ut ur sin lägenhet och gjorde oss sällskap. Prövade T´s longboard vilket jag tyckte var riktigt kul (säg det inte till han bara) fast barfota fick man tydligen inte åka :/ Sen hem och tittade på film, somnade ett par gånger i soffdelen och sen sängläge.

Måndag och jag åkte ut till mor och far direkt efter jobbet. Lade mig på en dyna med en filt runt mig och sov tills maten var klar. (efter alla kramar såklart) Åt mat och fick lite filmer av Min bror. Sen hem hem och ut i löpspåret. Fick till en 4 kilometer utan speciellt mycket huvudgnäll. Kändes underbart att ha gjort det när jag kom hem. Äntligen lite lite motivation. Sen om det skulle hålla i sig, det är en annan femma. En gång är bättre än ingen..

Tisdag, den hade höga förhoppningar som krachades för att sedans lagas helt okej. Jag slutade 4 och fick skjuss av J eftersom Mu tog min bil tidigare. J och jag kollade tappeter till klubbhuset och sen hem till mig och hämta mina inlines. Packade ut alla kanoter för att flytta ut dem till klubbhuset. K fick med sig mina inlines i sin bil och jag fick hamna lite efter när vi åkte ner. Jag åkte ner med M och mötte på T på vägen. Pratade lite och fortsatte sen. Väntade på att paddlarna skulle komma tillbaka efter jungfrufärden och Mu och B kom förbi. Ja, det var kul som sjutton. Åkte inlines hem och ja, jag har nog lärt mig rätt bra att bromsa nu. Rätt bra iallafall :)

Onsdag. Ja, jag och Mu tog en promme på arbetstid. Det var kanonskönt. Varmt och varmt och VARMT. Helt underbart! Sen efter jobbet åkte INLINESEN på igen. Lite tjatig kanske men, haha, det är skönt och kul att lära. Måste ju jobba på min framtida "hockey"rumpa ju.. ;) Åkte ner till fågeltornet på Malmön med Mu. La oss där och slöade lite. Jag tog lite kort och sen kissades det för att åka hemmåt. Kanonskönt. Jag gillar den där sträckan skarpt.

Så tack för all motion och allt trevligt sällskap. Nu ska jag fortsätta tvinga ut mig.
MEN, såklart så ligger allt som behövs göras här hemma aningens efter nu. Det behövs; diskas, tvättas, ut med sopor och skruvas ihop nyinköpta IKEA artiklar. Och det behövs bäras ner vinterkläder och packas upp efter Idre. Men som min kloke vän påminde mig om; "det där kan man ta när det regnar" och visst finns en poäng i det. Synd det hunnit bli så illa bara. Men, har ingen att glänsa för endå, så det gör mig inget. Det är ju bara jag som behöver se det..

Nu tänker jag inte sitta här mer. Ska in i duschen och sen snarka lite efter att pulat i mig halva apoteket. Jag som älskar tabletter.. (eller?)

Bjuder på några bilder:







Får räcka så...
Spar allt godis till hemsidan som aldrig ser ut att bli klar.. men men..

Kram och god nattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0