Fredag morgon!

Daaaah..
tur jag vaknade innan klockan. när jag slår på datorn inser jag att "låningen" av toner har stannat upp!!! Varför??? Dom här låtarna bara måste med. Jag behöver dom!!!!

Satt precis och klurade på om man alltid är lika i ett par?
Är det så att man faller för någon som är lik sig eller blir man lika? Om du tänker efter, är du inte väldigt lik din partner? Självklart finns det undantag.. eller? Blir dom oxå lika?

Kul fundering såhär på morgonkvisten. Jag vill för alltid vara ledig framöver. Det skulle vara helt underbart. Jag har varken en egen familj eller nått speciellt krävande fritidsintresse jag lägger tid på just nu. Ändå känner jag att jag lätt skulle kunna vara hemma och få mina dagar gå hur lätt som helst. Och, nu ska jag berätta en hemlis. Jag tror med all säkerhet att jag skulle må bättre på många sätt av att inte vara på jobbet med. Av många enkla och logiska anledningar skulle jag säkert kunna hitta tillbaka till mig själv mycket lättare utan jobb ett par veckor. Typ som Thailandssvängen. Dock var den för tidigt för att jag skulle fått det perspektiv på vardagen jag fått nu. Fy f*n vilket sätt jag kan se på saker och andra människor på. Jag ÄCKLAS av mig själv. Men kan inte hjälpa det, jag blir helt apatisk saker killar säger. Jag leer inombords när jag funderar över vad dom vill mig.. Jag vill bara vara social och glad igen.

En fundering till, har människan någon gräns? Jag menar, hur länge kan man dra rent bollshit igentligen? Och varför kan man inte stå för sanning och att man gör fel ibland.
Jag mitt råpucko, har ju börjat med; "det var säkert jag. Blir fel ibland. Jag fixar. Ursäkta!" Orkar inte med: MEN JAG VET INTE!!!!!! Eller massa annat som bara är ord för att slippa. Allt skjuts fram. Så många som gör så här, mer eller mindre tydligt.

Men: Nu ska jag inte sitta här. Ska krypa ner i sängen i en 10 minuter till, sen dra igång med det sista innan avfär. Det ska bli väldigt väldigt roligt. Hoppas på att brudarna låter mig vara det 3dje hjulet så blir det här kanon. Jag vill bara vara med dem, prata lite, men mest bara VARA! Jag håller tummarna för en kanonhelg!

Kramisar!!



Nya projektet <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det bäst nu vännen min :D



Jag funderade på detsamma igår efter att ha varit hos dig när jag insåg att det ja berätta om Niklas var likt mig! Jag tror på nått sätt att man drar sig till sin likhet, som Stralle sa "man behandlar andra som man själv är" Det kan nog ha en poäng, om du hänger med hur ja tänker.



Kul tanke med om undantagen också blir lika, de har ja inte tänkt på, ska ta en funderare på det med ;)



Kramar om

2011-05-06 @ 09:31:39
Postat av: facit

Haha fel Jenny -man dömer andra efter sig själv ;-)

2011-05-06 @ 16:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0