Inte idag, inte nu.. aldrig mer

Det kryper på mig, Närmare och närmare. Jag vill bara krypa upp i soffan och dö lite grann. Jag vet att min trötthet inte hjälper till. Men jag vill inte synas, vara, ingenting just nu...
Varför slutade det såhär idag?
Det är planer idag och dom ska hållas. Idag ska jag inte banga, hur gärna jag än vill bara vara själv och inte se dagens ljus på ett par timmar. Bara vara själv.. Nej, jag ska genomföra dagen. Får se hur det går. Hur jag sen mår. Stackare... ..
Jag ahde stora planer, nu är dom lite sönderhuggna, av mig, men det kan bli helt okej. Jag klarar bara inte av nya människor. Inte blickar. Inte leeenden. Jag pallar det inte helt enkelt.
Så, nu slut på gnäll. Ska damsuga av och vädra ur lite här. Eller, ja, släppa in lite luft blandat med pollen med andra ord :P

Åå, det kom precis en liten vithårig gubbe och plingade på min dörr. Gav mig mitt tvättmedel jag glömde i tvättstugan igår. Sicken liten snäll ängel :)

Men ryck nu då!
Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0