Lilla lördagen nu då

"Du sa att jag sa att jag behövde lite värme.
Men det är inte sant.
Men om det mot förmodan stämmer,
Varför känns det som att jag blivit påsatt av en elefant?
ousch neeh....Nej var är det där.
Även om jag har vart full skulle jag aldrig göra såhär.
Ohh yes.. Klockan är fem, ska hem och göra mig iordning för att börja festa igen..."

Så, vad har jag att berätta om idag då?
Nja, inget speciellt faktiskt. Så, då behöver jag väl inte skriva mer än att räkningarna är betalda, jag är trött och astaggad för KARUSELLERNA nere på stan ;)

Insett att jag nog behöver lite ledigt. Lite sovmorgon och lite lugn med dötid och småplock. Slippa stressen endel. För mitt eget bästa. För hur bra funkar träning och bra matvanor när man inte sover? Inte alls... :)

Klart slut där
Höger vänster om/Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0