nothing else matters

Man har det man har och gör det man kan för att få det som man vill ha. Det går inte att bygga ett legoslott utan legobitar helt enkelt. Och just nu är det ända jag bygger på min kropp. Jag har sett länge att det är påväg. Nu är det dax att köpa nya kläder, så illa är det. Iiiinte ok!!!
Dock har jag ju rört mig bra förra veckan. Bara öka på och hålla hårt i det. Prioritera fettförbränning helt enkelt!
Legoslott byggs ibland av trasiga legobitar med. Men vi vet, du och jag, att sånt inte håller. Ibland byggs det med tillfälliga legobitar. Bitar man inte sett innan. Det är en ren chansning som kan gå jätte bra. Samtidigt som det kan förstöra hela byggnationen. Göra så att inte ens grunden är brukbar på ett tag framöver.
Dumma legobiter. Synd dom bra hållbara inte går att köpa i affären!!!

Och tips från mig till dig; lär inte känna mig bara för att. Sånt slutar aldrig bra. Och du som tror jag ligger runt, fortsätt dröm, killarna kanske gillar dina historier. Och avslutningsvis, jag är ärlig, så sluta fyll i mina svar själv!

Tycker om er mina vänner <3
Kramar om//Elin

ps: Tittat hockey. Som tidsfördriv funkar det bra :) ds.


Kommentarer
Postat av: Jenny

har det hänt något vännen? :) kramar

2011-05-16 @ 21:13:27
Postat av: Anonym

Nja, inget spektakulärt annorlunda. Bara en vanlig dag i Elins huvud med nya konstateranden :)

2011-05-17 @ 18:47:03
Postat av: Jenny

okej där ser man... vissa dagar låter det värre än andra därför jag frågade!! :) Saknar dig kerstin <3

2011-05-18 @ 14:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0