Spännande dag

Snart ramlar folk in. Sitter i E-tuna, ofärdig till tusen. Mi är i duschen och jag har inte ens tittat ner i väskan. Har korkat upp, lyssnar på Soja och njuter. Jag har inte brott...
Idag har jag träffat alla lite. Lite för lite, men endå fått mig ett par kramar och lite bus. Skönt. Fina balbilder vart det med vilket gillas. Och jag är glad över att dagen vart solig och skön.
Vet ni, imorgon är jag sugen på att få fint väder igen. Ska ringa Mu senare och se när hon vill hämta mig. Är det fint väder vill jag hem och ut tidigt. Men som jag lovade henne, inte kl 8 ;)
Hoppas ni får en minst lika fin kväll som jag kommer att få. Det kan jag sätta pengar på.
Kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0