whispers in the dark..

Nu sitta ute i solen och läsa. Sen hemsida och se om jag har någon energi av nått slag. Sen hemsidan och sen ska jag se till att länka ut den så nu kan säg vad ni tycker.. :)
Kraaamm





Snart tattueringstiden. Som jag längtar. Och hur nervös är inte jag då?
Hihi, men iallafall kommer det bli en blandning av dessa 2 bilder.
Och det ska ju såklart stå SOLSTRÅLE. Mysigt värre ;)
(Skall tilläggas att bladen på den övre bilden inte skall vara med)


Ps: Insåg precis att jag måste sätt igång den lilla fina dataskärmen jag äger igen.. För skapar jag hemsidan i "tvstorlek" så ser det illa ut i "standardskärm" stolek. Och det är ju inte speciellt många som använder tven som skärm, så som jag, så här får det anpassas. Behöver verkligen köpa mig en till bildkabel.. ds.

Kommentarer
Postat av: Bella

Kommer bli sjukt snyggt! :D PS: jag använder tv'n som skärm ;)

2011-05-30 @ 21:51:47
URL: http://belimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0