Elin och M´s städfirma tar nu helg, i några timmar

Så, nu är vi hemma efter barnkalas och lägenhetsstädningar i stockholm. Det är rätt skönt att städa sådär. Inget är ivägen, det är bara att leta på såmycket smuts man kan hitta och göra sig väck med det. Jag vet att jag borde vart hemma och vila lika väl som jag borde festat med E och vart ute på landet med familjen. Jeg vet jag borde ta hand om mig själv och aldra minst träna. Men ingen ork och smärta i kroppen. Vart finns motivationen? Men: Det är bara att köra på!!
I morgon är jag ledig (igen) och ska antingen laga matlådor fö bortskänkning, åka ut på landet med saker, ta sovmorgon, ja nått sånt. Sen ska jag och T till V-ås när han vaknat upp. Glida i affärer och ha det bra :)
Å, just, julbordskläderna är klara. Jag säger bara: porrigast vinner. Eller hur var det nu då?
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Goskram//Elinen

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Ojoj...då förlorar jag gärna! :P

2011-11-27 @ 20:27:57
Postat av: Elin

Ha ha, jag med ;)

2011-11-28 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0