Ett glas vin, två glas vin. Vad sägs om tre?

Japp, jag sitter och dricker vin. För jag har turen att vara ledig i morgon. Kanske inte tur, snarare semester. Tackar chefen för den!

Idag har jag inte gjort ett sota och sen haft mig ett träningspass i badhuset. Krigar D kan det där med mördande pass och jag gillar det skarpt. Mer ben behöver dock jag, men det tar jag på passen som är kvar nu i veckan.
Hostan är som en propp i andningsvägen men visar sig mest i liggande läge (och logiskt nog när jag simmar med) så den kan gärna få dunsta. I övrigt är det bra med mig.

Nu är tanken att lägga mig på golvet och måla mig en tavla medans jag lyssnar på lite musik. En bra dag!

I morgon är det tappetsering och mer städ i lägenheten. Jag börjar se slutet.. Och det syns både på sparkontot och känns i själen kan jag lova.

Tack mina sambos för att ni tar så bra hand om ert lilla knyte :*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill med finnas med och ta hand om... Behöver inte vara sambo men saknar dig ofta! Vill vara en av de som du vänder dig till och finnas där, känslan av att finnas till hands har runnit bort lite fast ja vet vad du säger att vi alltid har varandra och du inte släpper taget så saknas den känslan en del..

2011-11-22 @ 22:54:50
Postat av: Kerstin

Det ska ändras på.. Vill inte att du ska känna dig glömd :/

2011-11-23 @ 14:11:51
Postat av: Jenny

<3

2011-11-23 @ 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0