Förbannade tisdag

Det är en trötttisdag. Hade utan problem legat kvar i sängen idag och inte gått upp på hela dagen. Varför finns det inga dagar på veckan som är helt tomma så att jag inte behöver lyfta ett finger? Varför i hela helvetet lyckas jag planera in varenda helg så jag kan bli gråhårig på mig själv? Varför är Järfälla alltid ihop med fars dag? Varför vill jag bara krypa ihop i min välkända hög och inte prata, inte tänka, bara bara vara?
Jo, jag är trött. Och för att en så godhjärtad person var tvungen att se om jag reagerade. Och vet du, jag ger upp nu. För nu ska du bara få din j*vla idiot. Du kommer önska du bara pratade ett normalt samtal med mig och sen aldrig antydde att du kände eller visste någonting om mig. Du är värld så mycket mindre än du har...

Så, kändes redan lite bättre faktiskt.. hahaha!
TRÖTTDAG!!!!
Och inte nog med att huvudet inte är med, jag räknar böcker och blanketter med. Det blir man helklar i knoppen av, eller?! :P Men nu snart så ska vi iväg och fika och ha lite avdelningsmöte. Det är inte fel någonstans det! Frågan är om jag kommer klara det utan att somna?!
Ikväll är det träning igen. Iiiinte allt för taggad. Hoppas hitta lite tagg och bus påvägen mot kl 19. Och i morgon ska det jobbas över. Inte en allt för taggande information det heller.

Snabbfots galsögon är under pilloperation här på avdelningen. 
Hemsidan går frammåt men inte speciellt fort. (Skit oxå) Vill mer mer MER!!

Men nu är det dax för mer jobb igen. Hoppas klockan snart är dax för avgång.
Behöver komma bort nu!
Kramar om//Elinen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0