Fortsätter hoppa(S)!

Jobba sig, jobba sig.
Morsan är på g mot Jamaica, tror jag ska ta mig en tripp dig jag med om det är bra grejer där. Men mest sugen är jag på Caribien. Dit blir det att dra nästa gång jag ska någonstans tror jag.
Det är en tung luft på avdelningen. Undra hur luftpesten orkar med det själv egentligen?! Kan inte må bra alls. Och jag springer runt och fular och försöker vara glad i vanlig ordning. Dagens motgång är helt klart att förkylningen varken brytit ut mer eller blivit bättre idag heller. Snart ska den få smaka! Bara timmar kvar..
Nu ska jag ploppa in lurar i öronen och fortsätta denna dagaens arbete som jag tycker är riktigt STÄD-jobb. Och detta städjobb, det gillar jag!
Och minns ni bildäcken jag gnällde om tidigare. Dom är tillbaka, tyngre än någonsin. Och mitt befarande är fastslaget. Jag får ont och träningsvärk av att inte träna. Så det är på det igen. "Imorgon är en annan dag.."

Kramar om i solskenet//Elinen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0