Hoppa(s) lite till

Jag säger som denne kloka man så fint rappat:


Du spela mina nerver ut tills dom brast
En cancer i röven vart jag än satt
Denna här belöningen blir ditt tack
Hoppas att din utförsäkring går snabbt
Att dom skriver idiot i ditt pass
Att du i ditt nästa liv blir en mask
Fan vad jag behövde få detta här sagt
Blir två ton lättare än vad jag vart


Så, det var väll inte så svårt. Så får vi se om jag hinner lugna ner mig till i morgon eller fortsätter rappandet. För vad F*n har jag gjort dig? Du är söt och snäll, men nu, är du bara full med gnäll.. Ge upp och gå eller gör nått åt ditt liv! (säkert aningens hårt, men låt mig vara!!)

Så hoppas jag att endel andra människors drömmar går i uppfyllelse. Oj, vad jag hoppas och håller tummarna. Och för mig själv hoppas jag ännu mer. För nu börjar det bränna i knutarna på afghanistansfronten igen.. Eller, jo, så mycket det nu kan brinna när det är millitären *host host* hahaha!

Var ute i solen nyss! Det värmde!

HEJ DÅ!!//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0