"Jag står här ***** för dig!!!"

Utan drömmar blir ingenting verklighet..

Det finns dagar när jag önskar jag var genomförkyld, så det kändes okej att få vara hemma. Men denna dag är en sån där förbannad mellandag. Alltså: Dagen jag önskar jag var sjuk! Jag orkar jobba, men allt tar så irriterande lång tid. Och sen att det jag rotar i nu tar en aningens längre tid som det är hjälper inte alls till.

Jag har insett att jag vill för mycket nu igen. Vill det där, dittan, dattan och allt annat. Samtidigt!! Får dåligt samvete för att jag bestämmer mig för att vila, när jag vet att jag behöver träna. Får dåligt samvete för att jag lyxar och tycker lite synd om mig, när jag inte tränar. Och så har jag vilodag, men vet att jag borde träna. Och jag får träna på arbetstid, fast jag får dåligt samvete där med...
Satan i gatan att man inte kunde vara en förinställd robbot ibland!!

Mamma bjöd mig med till VIP på Big inn. DÅLIGT SAMVETE!! Jag tackade nej, fast jag vet hur sugen jag är. Fast jag hade planer på att gå i morgon när det öppnat. Undra om det ömmar mer än gör gott. Jag vet då inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0