L och L fyller år

Vaknade på soffan.
Vi sjöng "ja må de leva.." och det öppnades pressenter. Dom var så glada och söta :) Det vart sängläge med kackel efter det för mig och Mu medans barnen busade.
Jag åkte ner till Ica för att köpa ballonger och cerpentiner. Hittade Apelsinglögg efter vägen och tog med den. Det är såå gott :) Men väl framme i kassan behövde jag visa leg (egentligen inte förvånad) och det hade jag lämnat hemma, bara tagit med kortet. Hon frågade hur gammal jag var och 24 var tydligen inte troligt då "du ser mycket yngre ut" var svaret jag fick. Jag fick gå därifrån utan glöggen. Oj vad jag skrattade.
På gott och ont kommer jag nog se väldigt ung ut ett tag till..
Nu ska jag fixa mig det sista och sen försöka lura med T ner på marknade medans Mu har kalas med barnen och deras familj.
Vinterjackan är framme och solen skiner. Bra dag!!!!
Ha en bra helg!!!!
Kramar//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0