.. nytränad..

"I can't keep on watching forever
I give up this view just to tell her"


Erik och Mackan, KUNGAR!! De är gooa grabbar det..

Har tränat i min snurrighet. Vilket pass det var. Blåmärke mellan knogarna. Hoppas det inte blir för stelt.. Jobbade bort den lilla energ som fanns kvar. Och de sista tankarna. Fick pastasallad när jag kom hem. Tack T!! Skuldrorna värker, precis som det ska vara. Nu hoppar jag in i duschen och sen bör jag sussa så fint. I morgon ringer klockan tidigt och det står gym på jobbet på schemat från 6.00 och fram till jobbstart.
Jag längtar faktiskt :)

Dagens finaste citat: Han kysser ju marken du går på hjärtat..

Allt från mig! //Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0