Pannkaksonsdagens början

Utan tanke, utan ord. Du klev in i min värld och där du stod. Även om jag försökte rubba så var du kvar. Är det så farligt som jag trodde det var..?

Vaknar i vanlig ordning med ett sms från T som jobbar natt. Insåg rätt snabbt att det behövdes lagras hem lite musik på spotify till mitt träningspass en timme senare.. Så upp och igång. Fick någon god hemmagjord saftsoppa i ett glas vilket helt klart gjorde min morgon ännu lite bättre. Konstiga saker som gör mina mornar..
Så iväg till jobbet, på med dunket och sen var att köra slut på lite muskler. Riktigt skön träning. Mjukade uppendel muskler som var på väg mot stelhet och dödade några som inte användes igår på bock och kick passet.
Stämningen inne på avdelningen är lite si och så. Konflikträdda människor och bin funkar inte så bra. Det skulle behövas en liten genompratare där, men det kommer inte hända..
Mina nya matvanor funkar hitintills bra. Vart lite illamående nu innan frukost när jag hinkade i mig, men det var bara en rap, så det var bra med den saken ;)
Nu är det samtal till jabb.se och sen en massa jobbkrongel som ska lirkas ut i det fria. Hoppas det går smidigt så att jag någon någon gång kan få bli klar.. kanske?!

Till lunch blir det sallad med Mu!! Skönt och ta en finlunch ibland.. Och så ska det vattnas med, innan dom kommer hem Jamaicanerna.
Ikväll är det lämna bort mina sista lägenhetsnycklar och steka pannkaka i godan ro innan det blir tomt i lyan och alla utom jag är på träning. Sköööööönt! Sen så mycket bättre och soffmys innan, kanske innan jag somnar.

Nu mer jobb!!//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0