Tar tjuren vid hornen..

"Jag skrattar i dag.."

Har tränat på morgonen..
Musik i öronen..
Bra lagom liten lunch och mellanmål fixat
Väntas ett pass box och kick och därefter ska jag öva på min utomordentliga crawl-teknik.
Idag är en helt okej dag. Hoppas orka hålla upp mig själv dagen igenom.
Ett lagom mål i min vardag!

Får se vad dagen mer har för inhopp att förvåna med.
Livet är fullt av prövningar..
Och om jag gick välja bort en egenskap hos mig själv skulle det var min positiva människosyn.

AMEN!

Ps: Ska börja Snabbfot-dieten såfort jag vart och handlat. Spännande va?! Jag förvånas själv över att hon kom på den, men den är slående bra och med lite Elin-inslag så blir det här inte annat än oslagbart!! Tack! :) ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Berätta mer om diet?!

2011-11-17 @ 18:26:38
Postat av: Snabbfot

Haha! JA min vän, jag är lite smått chockad själv över att JAG kan ha något gott att tillföra ditt liv :D Hoppas det går bra med dieten. Tänk om Snabbfotsdieten slår typ GI eller nåt...rätt coolt att människan som borde sponsras av Coca Cola alternativt Marabou kan hittepå sånt här! haha...

Kram söt, kommer sakna dig imorgon... :(

2011-11-18 @ 00:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0