ungdomstrim och Elingalenskap

Vaknade upp och nöp Mu på insidan låret och låte sen busit in mig på toan. Mu fixade iordning barnen och drog iväg till jobbet medans jag låg och snoozade i sängen till halv 9. Därefter var det Elinfix. Håret var i största burrigaste utseendet och ögonbrynen behövde sig en omgång. Sen biggan där jag köpte en bukett blommor till Mu och sen allt jag behövde till lassangen jag skulle laga. Hem och drog igång ugn och spis och donade fram till 12.
Glömde berätta att jag börjat tagit min vikt till en ny nivå- det går bra. iallafall idag. i morgon är det såklart lite svårare..
Gjorde mat till Familjen Ekholm och sen matlådor till T. Åkte dit, kastade in dem och sen fortsatte bilen, han och jag ut till familjen min på landet. Där tömde vi bilen, gosade med hundarna och busa med pappa. När bilen sen startades lät det som.. ja, finns inte ord. Avgasaröret hade gått sönder och ljuddämparen hade inte längre någon funktion.. Eller funktionen va inte funkis :P Så pappa bröt bort den lösa delen och jag hade ytterligare en del att köpa på shoppinglistan. E18 till v-ås har aldrig vart längre än idag och när ikeaparkeringen var intagen så var jag lomhörd och trött i kolan. In i shoppingcentret och mannekänga för T och fortsatte mitt Elinflum. Jag var på topp och det var sol ute med :) Efter lite gardintyg och en tröja så fortsatte stegen in på Ikea där vi strosade ofattbart länge. Jag är imponerad! Kollade stilar och varandras tycken. Fick med oss lite kraffs i vanlig ordning och begav oss i raggarvolvon mot Biltema. Där stötte vi på Grob som, snäll som han är, hjälpte oss att hitta det vi skulle. Tack och bock!!!
Vidare vi for och då vart det hemmåt. Halvvägs inser vi att vi missade elektronikköpet. Inte ok! Men, då blir det ju bara mer shopping :P Eller hur funkar sånt?
Hem, förbi T´s farmor och sen upp med tvbänken hos honom. Sen checkade jag in hos Mu!
Vi fixade raoutern och nu har jag nackspärr.. Mohahaha..
Bra dag! Imorgon har jag hört rycktas om att jag kommer behöva använda armbogarna, så snart snart ska det sovas.
God natt på er mina vänner!!
//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0