Vad kvinnor vill ha vs navy cis

Och jag vet precis vad det blev tillslut..

"It's too cold outside
For angels to fly "

Dagen har vart, kan man säga upp och ner?
Jobb jobb jobb. Vart helt förstörd. Ingen lunch. Ingen bandy. Hm.. Ja, det vart mycket. Men jag fick hjälp, en stor skopa daglig gnäll och bra stöd. Så det gick bra tillslut! Så bra det kan gå när inget blir klart och man är ledig på måndag med mindre gott samvete..
Jag önskar så att jag hade skrivit ner dom små notiserna av vad som dök upp i mitt huvud under dagen. Men nej. Och inte heller satt jag inne och skrev på 2rasten. Nej, jag gick ut och pratade med mina vänner. Eller ursäkta.. arbetskamrater är rätta termen där va?! (VAD DET NU SKA VARA FÖR SKILLNAD?!!?)

Ja ja, det är inte tid för sånt nu. Jag sitter och driker vin. Köpte mig en box idag innan jag vattnade blommor hos morsan och bb. Och ja, jag har stressat dagen igenom. Men nu. Nej.. inte just nu. med vin i kroppen, bra att se på tv och en massa kreativitet i fingrana så ska jag inte ta tag i det nu. Nej, jag ska vila. Ikväll är min första kväll på länge! :)
å, varför skriver jag inte när jag har insperation?

Klicka och se i fint format!! :D





















Nej.. nu får det vara!
God natt!!!!
Hoppas ni får en kanonhelg.
(alltså: skapa er en bra helg!! )
//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0