Var jag mej i världen vänder..

Hejsan Bloggen!
Japp, har vart kass i flera dagar nu igen. -Check!!

Och det vart en sjuj*vla fest. Älskade den från topp till tå. Mina kläder fick inte lika höga Elin betyg, dom ska kasseras inom utklädnads branchen nu. Dom har gått ur tiden kan man säga. Sminken är inte att tala om. Riktigt teatersmink ska införskaffas till nästa gång. Kosta vad det kosta vill. PÅ RIKTIGT! Och jag har införskaffat de snyggast vinterstövlar jag skådat. Så nu är mys pys Elin på semester i mellan åt och istället finns nu oxå en lite snobbigare, lite gladare och aningen kaxigare snygg-Elin med i bilden. Jag gillar henne oxå, inte lika mycket som min onepiece dock. Men, jag gillar dom. Glida runt, känna mig lite fin. Vinterkläder är magsiska saker, dom döljer lixom så bra så man vill gråta! 10 av 10 stjärnor där.
Bilder då?! Ja, ni förstår att Elin på flyttande/flygande fot är inte lika bra på det här med att lägg upp bilder. Och datorn på landet har fortfarande ingen trådlös internetmottagning och jag är aaaaaldeles för snål för att lägga ner pengar på en ny som kommer stå så mycket som den kommer göra när jag är borta. Så, det är lite stiltje på bildfronten. Hoppas ni överlever!!

Idag har jag vaknat, rätt pigg! (ohyfsat annars då jag sov bort nästan hela dagen igår) Sprungit 3km med Bok och blankett bossen med goda resultat. En start på en god vana vi ska fortsätta med. Sen har jag inte gjort ett smack känns det som. Flödet pajja så, ja, nu ska jag fortsätta med det jag hade tänkt göra denna vecka!
Har även bestämt att hoppa min morgonprommenader. Tror inte jag kommer orka och så trött som jag var förra veckan.. nej, det är inte värt det. Får ta mig en promme efter jobbet om jag känner att jag behöver det. Byxorna sitter ändå inget bättre än, så..

Vad har jag kommit på mer idag? Mer nörd ska jag bli iallafall. Måste få till endel saker. Har börjat skapa mig lite rutiner jag trivs med och känner mig mer hemma i min väskroll. 
Vill se mer film, ha mer kvallitetstid och ja, vara mer jag helt enkelt. Göra saker i rätt ordning är nog det nya. Tror ni det funkar? Inte jag! Hihih..

Jag längtar till jul och min egen lilla julklapp jag ska införskaffa mig. Lääängtar! För visst jag får låna dator där jag är. Men det här med att ha en egen, det är nått jag saknar. Inget annat har jag hakat upp mig på faktiskt, förutom Elinsaker. Så när jag inköpt datorn jag tittat på, då ska det bli andra bullar.
Fram tills dess ska hemsidan vara klar! Så är det bara! Och inga hinder finns det heller, för jag har proffshjälp! Tror det får bli min slökvällsaktivitet <3 Jobbigt när jag inte har några bilder här bara.. Kanske går att lösa. Vi får se :)

Nej nu får det vara bra för nu. Jag vill hem snart och här inne går tiden saktare än jag kryper fram..
Tack å hej//Elinen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0