Drömmarna och vindarna hjälps åt..

Idag tror jag att majoriteten av männen jag talat med i dag har slagit i huvudet under veckan, hårt! (eller fått nått kanske? Den frågan låter vi vara obesvarad..)

Bevis ett: Pippifågeln har arbetat under veckan (snabbfot applåderar över det) Och idag, tro det eller ej, var han trevlig, säkert över en kvart och nyss igen. Utan att, vad ska jag nu kalla det, kliva mig på tåna? Gå över gränsen? Reta upp mig för sitt eget nöjes skull? Säga saker för att jag ska känna mig kass och lurad om och om igen? Vilket som, jag tackar och bugar. Dock vet jag lika väl som ni som känner mig gör att jag går på kanten och snart så blir det säkert en liten putt igen, så vi är tillbaka i gamla vanor. Jag orkar inte hålla tummarna på nått, för i det där fallet så orkar jag inte lägga ner några hopp om vänlighet. (Förlåt-orm-gropen är full)

Bevis två: Bittermannen, han är helt mysko. Jag tror han försöker med någon fjäskigt slibbigt vänligt beteende för att jag alltid sagt att om han ska vara (som namnet så enkelt förklarar) bitter så orkar jag inte med honom i större dos av en rad anledningar. Och sen har tiden gått, fram till idag, då han sitter och ler åt mig, kallar mig "lilla gumman" och klappar mig lite fint på håret. Ja, jag vet att han är karl och ja, jag vet vad majoriteten av män kanske tänker vid sånna lägen. Men detta är Bittermannen.. Han är en kategori för sig. Fortfarande karl enkelt påkommet efter hans prat om både det ena och det andra.

Det räcker med 2 bevis. Har faktiskt fler.. Men, om det skulle trilla in fler skumma bevis, då vet jag inte om jag ska ta och låsa in mig, för då är nog undergången nära.. Bara så ni vet!

På lunchen satt tydligen mysgruppen och hittade på en massa kul. I efterhand fick jag vara med lite, bättre sent en aldrig, att det var fina sensuella namn som var grejen. Ni är hel knäppa och jag gillar er alla tre :*
MILF-M har en ärlighetsdag. Sånt är så otroligt spännande!! Inte jätte för mig kanske, vi pratar om både det ena och det andra endå, men det är ändå kul. Kul med andras reaktioner och kul för att det är bus. 
Snabba-S (även kallad snabbfot) är riktigt på hugget och har nyss givit mig en gulstjärna som jag är mycket stolt över. Kanske blir uppgraderad från -00 till -01? Hihi! 
Själv har jag fått titeln Erotiska-E. Var även Engångs-E med förklaringen att man får mig dit man vill en gång, sen blir man utbytt (dumpad i folkamun) Men, det dög tydligen inte när jag hittade nya namn till 2 av 3 brudar ;)
Kåta-C är ju dock ett namn som jag ska klura på ett tag. Det var roligt, men fusk när det inte var på C. Så jag klurar.. Kanske hon med? Kommer sakna dig, fast vi inte pratar så mycket. Eller kramas.. Hoppas du får det kul och att du snart är här på heltid, Fmcls pudding!

Men nu, dax att jobba vidare, eller vad säger ni?
//Elinen


Kommentarer
Postat av: Söl-fot ;)

Hahaha!!! Jadu..jag är fan chockad fortfarande över att han måste ha jobbat???? Det går liksom inte ihop hur jag än vänder på det...helt omöjligt liksom... skakar på huvvet...

Åjo...våra nya namn funkade på M-M iaf ;) fniss... Men så värst snabb vettikatten om jag är...om det inte gäller att vara elak förstås. Då glänser jag i ämnet! :D

btw..du ska ha MÅNGA guldstjärnor för MASSOR. det vet du...det vet jag...alla andra skiter vi i!

Puss och kram Vattendjuret mitt <3

2011-10-19 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0