En söndag i slöhetens tecken!

idag vart det aldrig ljust. mörkdasket låg som en tjock dimma och jag höll på att få galen ryck. så jag stängde in mig med familjen på landet och gjort sånt där trök som man inte gör annars. och så beställde jag de sista sakerna till på lördag. sen är det bara färga håret kvar så är jag fix klar. förutom klänningen såklart! den och egen-gjord pesto med pasta är på schemat i morgon. MUMS! och ett läppstift som matchar håret. här händer det grejer förstår du.. Nu ska jag virka och se på tv en stund innan jag somnar. Har grillat i kakelugnen och gått runt med pappas nya mössa som jag älskar!! köpte en likadan svart ihop med nya snowboardstället jag införskaffat. Det paketet ramlar nog in nu i veckan. Längtar tills det så jag får se om det passar. vore kanon! spännande..
och i morgon är en ny arbetsvecka. får se vad den bjuder på.. suck.
nu njuta av kvällen.
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0