God morgon, yxskaft!

Jag vill bara meddela att jag vaknade för sisådär 2 timmar sen, upp till min vardag. Till mitt liv och till min framtid! För det är ju så att jag ska börja utbildningen om 9 veckor. Kanske en sväng redan v48. Och så är det "bara" 6 månader till "the big bang!" Det är lite spännande. Ja, jag vet det låter otroligt, men jag ser fram emot det. Jag vart glad när jag hörde rösten i andra änden berätta att han ville veta lite mer om mig, att han skrattade och att han sa sig vilja svara på alla frågor jag hade. Sen att frågorna var som bortblåsta, att jag stod på ÖB och handlade shampo och godis till jobbet och att jag vart istort sätt stum, det spelade ingen roll. Det viktiga var att det inte var ett skämt. Det var på riktigt! Allt är på riktigt! Och jag är endel i det hela..
Jag känner mig glad. Taggad. Busig..
Det är nära till verkligheten nu :)

Blankettbossen (BB) slog till stort idag med denna kommentar:
"Har du inte med dig kläder nästan måndag, då går jag in på Polarn och Pyret och handlar åt dig."
Polarn och pyret lixom... Möljigen att jag får in ena underarmen, MAX! Hattefnatt!

Jag känner mig aningens handikappad i min vardag just nu. Jag har många punkter som finns med öppna trevliga armar, men som jag förstod så känns inget sådär lugnt och tryggt som det kanske borde. Jag borde slå mig ner och tänka, här är jag. Iallafall några dagar i stöten, så jag inte blir helkollrig. Göra mig mine egna små "levnadshögar" så jag kan pilla med mitt, fast jag inte har nått eget. Får klura på den..

Snabbfot och morsan bara skrattar åt mig här och jag har tagit på mig målarjobb nu. Lycklig Elin eller vad?

Nu mer jobb!
Kanske jag snor åt mig lite tid framför en dator ikväll?!
Kramar//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0