Ja eller Nej, ta bort alla kansken

Torka..
Siffror i överflöd. M7789-327598..865412.. eller.. eh.. 55? 72?
1, 2, 3, 4, 5, 6,..52, 53, 54, 52?.. eh?.. Jaha, bara att börja om.
Lite mycket i huvudet just nu.. :P

Shoppinglista:
¤ Dator + dataväska
¤ Skidställ
¤ Liten kamera
¤ Kameraväska


Att göra lista:
¤ Löpning minst 2 gr veckan
¤ Fixa klart hemsidan
¤ Hitta sätt att varva ner mellan varven
¤ Beställa och sy klart allt inför maskeraden
¤ Få rutin och flyt på mina dagar
¤ Smörja upp bromsoken bak
¤ Laga glapp på lysena och få extraljusen att funka


Jag gillar att planera. Jag gillar att det blir spontant. Jag gillar pasta. Jag gillar solen och värmen. Jag gillar hundar. Jag gillar att måla. Jag gillar att skriva. Jag gillar att se på film. Jag gillar att laga mat. Jag gillar att ta kort. Jag gillar utmaningar. Jag gillar att sola. Jag gillar landsbygden. Jag gillar att köra bil. Jag gillar barn. Jag gillar vatten. Jag gillar att äta chips. Jag gillar mina vänner och familjen. jag gillar tända ljus. Jag gillar växter. Jag gillar färgen blått. Jag gillar nybakta kanelbullar. Jag gillar att shoppa. Jag gillar att hoppa studsmatta. Jag gillar att klara saker själv. Jag gillar musik. Jag gillar att plocka svamp. Jag gillar jordgubbar. Jag gillar att gå långa prommenader. Jag gillar champange. Jag gillar att busa. Jag gillar min kamera. Jag gillar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0