..jag vet!

Å, vilken lite svärmors dröm jag måste vara (i mina drömma) Jag är hyfsat snäll, vill göra saker för att pyssla om och älskar att umgås med familjerna och vänner. Stoppar inte min närmsta från att göra det dom vill och jag är inte allt för dyr i drift.
Så nu har jag överdrivit min förmåga lite här!
Frågan är om jag är en pojkväns dröm..?
Har precis överraskat i Mu´s lägenhet. så om ni har lite stökigt ibland eller om ni känner för galna upptåg ibalnd. Ge då mig en nyckel och ni kommer inte få tråkigt. Hoppas hon kan lägga lite mer tid på hennes änglar nu när lite trökjobb är ur världen.
Å, jag har ju glömt att berätta. Jag vart så väldans glad. Vi lagade mat, vet inte vilka vi var men jag skar grönsaker och Mu´s barn var hemma. Så kommer Lulus med en jättefin teckning där han hade skrivit upp alla i sin familj som han älskar. Tro det eller ej men där stod det Mamma, Pappa, Lov, Y, Elin, Hubert (herbert? Marsvinet) och någon mer. Vart jag tårögd?! Den killen är en guldklimp. Mår bra i den här familjen och dom tydligen med mig med :* Och på Lov´s utvecklingssamtal hade jag vart med i hennes "berätta om din helg"-boken. I helgen har jag tagit det lugnt hade det stått och så var det en bild på soffan där hon och en större person låg med långt brunt hår. Det här börjer bli riktigt känslosamt..
Nej vet ni, solen skiner och min kamera är fulladdad. Här tänker jag inte vara länge till. ska nog göra nått mer litet ryck här och sen ut med kameran i det fina vädret för att sen gå hem till T en stund och vara där tills pappa vill hem. Så ska vi handla med oss mat ut på bygden och ha en slappkväll i alla ära. (Somna soffan kanske? Nej just, jag ahr ju ett eget rum där nu :P) Vart sugen på att titta på filmen Salt. Klurara på om dom har den. Annars får vi
hyra med den.
Hoppas ni får en lika bra dag som jag//Elinen
PS: Vaknade och mådde bra i morse bredvid Björn. Käkade rostade bröd med smör och ost (lyx) och sen pratat skit och slappat framför tven innan hon skjussade hem mig. Tack för igår och idag med! Hoppas du får kanonerskul ikväll :) ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv de var super mys, de behövde jag!! :) Kerstin <3 Björn = för alltid!!



mys med någon bredvid sig när man sover och kacklet är alltid super, har lite mer att berätta nu, fyllde på igår ;)

2011-10-30 @ 20:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0