..och vilken match sen..

Ja, det vart ju långt ifrån som jag hade tänkt mig. Att jag planerade tidernas bus (som naturligtvis inte någon märkt, eller inte hunnit reflektera över) här på jobbet vart inte det dagen skulle bjuda på alls. Jag som var busig och glad.
Istället vart det helknäppt och, ja, vill man inte lyssna så är det omöjligt att förstå och därmed även omöjligt att det ska bli nått annat än mutter, gnäll och skitsnack. Tråkigt tycker jag.. Tyst på dig Elin, låt andra sköta snacket där framöver. -Check!!

Men jag var på lunch (med flera) tillsammans med Lola och barnen idag. Det var kul att hon hörde av sig och flaggade upp att hon var i krokarna så vi får se henne lite. Tråkigt att inte kunna säga hej ens när man är arbetskompisar. Måste hitta på nått kul där har jag insett. Ska suga på den karamellen :)

Jobbar till 4 idag och därefter så ska jag ta mig en lite prommenad hem till Björn, här i Arboga. Min 3djedels sambo har bilen min. (hihi) Vad vi hittar på det är inte bestämt, men vi har väl aldrig vart fantasilösa förr så vad det än blir så blir det bra! Laga lite god mat och prata skit iallafall. Ska bli skönt att röra på benen och få lite frisk luft såhär efter jobbet. är rätt trött efter den här dagen.

Snart blir det innebandy med jobbet på fredagar. Det ska bli väldigt roligt det med. Bra tid åt bra spelare, eller vad säger ni andra? :P Så mina träningsdagar blir bättre och bättre. Nu är det nerstressandet som måste börja ta form, så jag kan börja få ut mer av min träning...

Nej, här blir inga barn gjorda! (vilket jag tackar för)
Snart är det fredag för er alla!!
Hoppas ni får en kanonhelg och att solen lyser på er.
Kramar//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0