Söker efter dig


"Old friend, why are you so shy?
Ain´t like you to hold back ore hide from the light.."

Det är mörkt. Fortfarande mörkt ute. I morse vaknade jag, nästintill orörbar, av den där väckarklockan från helvetet. Jag MÅSTE hitta ett sätt att byta de där tjutande signalerna till en låt istället innan det slutar med att jag och mitt 10 minuters helt underbart trevliga och glada morgonhumör får telefonen att flyga i en perfekt båge från min mycket korrekta kastarmsteckniks-arm, genom en glasruta eller två och vacker landa i asfalten utanför.. (Förhoppningsvis då blir den tyst, men antagligen inte)

Jag vet en sak som jag ska ha i mitt liv framöver. Fullt förtroende. Jag vill känna mig trygg i mitt liv. Känna att jag litar fullt på mina närmsta. Att jag vet att dom pratar med mig om det är något dom vill mig och att dom vet, precis som jag vet, att vänner aldrig försvinner. Riktiga vänner försvinner inte bara för att dom inte står precis bredvid längre. Riktiga vänner är alltid ens vänner, alltid de närmsta.
Jag vill hitta den där lilla spärren jag har och släppa den. Jag behöver vara jag ut i fingertopparna :)

//Elinen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0