Solstrålarna flödar

"I want to reconcile the violence in your heart
I want to recognize your beauty's not just a mask
I want to exorcise the demons from your past
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart"

Underbara underbara dag. Eller? Nej just, jag har ju jobbat hela dagen. Men den har vart helt okej. Jag gillar´t helt klart! Plockat, sjukvårdat, märkt och SPELAT INNEBANDY!!! Det är kärlek där. Att mina arbetskamrater kan vara så underbara och man kan ha så kul med dem. Ni andra borde pröva.. Eller är det farligt att ha roligt utöver jobbet? Jag har hört att man kan få canser av det, som allt allt annat..
Tyvärr skadade jag Mu idag. Jag och min gigantiska häck gav henne en omgång så hon vrickade ena foten. Förlåt förlåt förlåt min lilla Mu. Om jag kunde göra det ogjort så skulle jag :/

Nu taggar jag inför nästa träningspass som är box and kick. Skön träning. Inte korekt träning, men riktigt fin endå! Sen är det dyk/sim på schemat. Im back!!!

Imorgon är det SEMESTER för min del, så hela natten kommer gå till att packa de sista kartoongerna så jag kan lämna denna lilla lya en gång för alla snart. Orkar inte vara såhär längre. Vill inte ha nått eget. Vill glida på ett bananskal. Inte göra ett dyft och leva som en parrasit på första bästa vän jag har. Eller hur var det nu? Missade jag nått?

Skit samma! Nu ska jag mosa Herr K mot mattan så han önskade att han aldrig lämnade K-ör!
Trevlig kväll mina älskade vänner!
/Elinen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0