Som en vind mot din kind

Jag vet inte vad som hände igår. Lyckades med konsten att totalt kollra bort mina nycklar. Och som såklart innehöll 4 olika hemnycklar och min (just nu) ända bilnyckel. Toppen! Virrade runt på jobbet i över en timme och letade. Gick igenom varenda punkt och bad vakten kolla på kameran om jag inte hade låst in dem i bilen. Gick om och om, köket, frysen, toan, sats, datorn, sats, pallarna, målarsakerna, golven. Fågel? Fisk? Mittimellan? Riktigt tungt var det. Och jag försökte, gång på gång, leva mig in i vad jag hade gjort och hur jag hade gått. Men i ärlighetens namn hade jag inte rört mig i så stor utsträckning på golvet och hoppet sjönk..
Halv sex kom en snäll J och hämtade upp oss (mig och Mu) och körde hem oss till Mu. Det var riktigt tungt. Och riktigt hopplöst. Garanterat ett "sitta ihopkurad och skrika i ett hörn" ögonblick. Men jag hade planer och istället för att pajja så körde jag på. Så det vart en helt okej kväll, med tanke på att karman var tvungen att bita mig i röven.

Nu på morgonen hittade jag lyckligtvis mina nycklar, fint nerstoppade mellan colaburkarna på fatet jag hade köpt med mig till jobbet. Nu är det slut på att hjälpa till med att hålla trivseln på den fronten uppe. Vi stressar, för att vi inte får tid till det och detta var ett klockrent exempel i världsklass på att det inte funkar.. Så, den delen lägger jag på hyllan och jag hoppas Mu skickar vidare bollen hon med.

Idag rullar dagen på fint och jag har vart i gymrummet och sprungit löpband idag. 15min, 2,8km. Inte ok, men bra jag sprang endå. endel säger dessutom att det är lättare att springa löpband. Då är det ännu mindre ok tid. Så det är träning framöver. Lägga om tränings-schemat och få upp flåset. Hejja hejja hejja!!! Ikväll är det box och kick. Sen ska jag bara slööööööööa :D

kram på er!
//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0