Bara 5 minuter till..

To answer all the questions left behind

-Hejsan!
Jag heter Elin. Och jag känner en alkoholist...
- Hej Elin!

Skönt att få det ur mig lixom!

Den lilla träningsjävulen har vuxit klart inom mig nu och veckan har därmed gått i träningens tecken. Men såklart, så slår en utte pytte förkylning till på torsdagen. En riktig mansförkylning, som i kombination med kvinnovecka och en ihärdig träningsvärk bara ville ha kol på mig... Men sakta och säkert lättade symtomerna en efter en och nu är det bara lite snorighet som är kvar av mitt elände. Eländet som var tvunget att slå till när jag var på topp, som alltid! Men så kan det gå och nu är jag tillbaka med ett lätt träningspass i mitt älskade klorvatten. Torr-bakom.öronen perioden är över för mig nu och kroppen ska härdas fram tills den klarar av målet och håller måtten. Lite träningsvärk är bara fint. För när jag är såhär så mår jag bra :)

Arg, å vad jag har vart arg i perioder denna vecka. Och ledsen, och glad på det. Ja, det har väll helt enkelt vart en rätt normal Elin-vecka. Men jag ska börja.. hm.. ska jag kalla det eliminera(?), dom små bin som sticker och sårar. En efter en. Det i sig får göra hur ont i mig det vill. Det här är inte okej längre...

Helgen, ja, Björns j*vla valpögon är även det nått jag borde eliminera ;) Nej, men hon borde inte få vara inärheten av mig när vi har olika slutmål. Hon är farlig, och har hon som vissa andra i denna värld, förmågan att trycka på de rätta knapparna på mig. Det är en farlig förmåga som hon bör bevara inlåst..
Var även denna helg till Stockholm (börjar bli en dålig ovana) och tillbringade min lördagskväll i mitten av soffan med min virkning och en Björn på ena sidan drickandes vin och cider och en Winther drickandes öl i andra änden. Väldigt mysigt. Väldigt behövligt kan man tycka. Nästa möte redan inbokat!
Och fredagen bestod av GH-utmaningar. Mys soffa invaderades av alla dess olika nördar och där satt vi och drack lite razz-cola, åt godisar och spelade tv-spel. Vilken kväll.. Tack å tack!

Så, nu är helgen över, efter att ha haft ett huvud som sov på min mage så är jag redo för denna natts sömn. Ska bara hänga träningskläderna, sen förljer jag mitt eget råd och sover.
I morgon är det en ny träningsvecka som börjar!

Kramar om//Elin


Stockholmsgrillning av korv. MUMS!


Fotboll på Telefonplan


Kommentarer
Postat av: Jenny

Frågan är om den där Björn är så farlig och att hon borde låsas in? allt hon egentligen vill/ville var att umgås med sin älskade Kerstin, som de par de brukar kunna vara!! För att vara ego så behöver ja mina nära just nu, så jag älskar att du följde med, även om det var motigt.. det betydde verkligen massor för mig...

2011-09-20 @ 14:14:25
Postat av: Elin

Jenny, den där Björn är helt underbar, så det behöver du inte oroa dig en sekund för :D

Kraaaaaaam

2011-09-20 @ 18:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0