En fot framför den andra

Elin vs Livet
1-0
-Efter en god start och hårt försvar vänder
Elin och får in en klockren höger. Knock out? Vem vet?

(Då det kvinliga könet verkar vara det som alla ser som underlägset har jag nu bestämt på heltid att satsa på titeln: Smygbög. Då jag tycker det passar mig..)

Tillbudsrapport:
Tillbud: Inskärande trosor
Anledning: Efter miss i morgonrutinen fått på sig fel underkläder till jobbet.
Åtgärd: Då det suger att det bara är jag själv som lyckligt får skåda det jag bär de få gånger som jag går på toan  och att dom långt ifrån klarar de "rörlighetskrav" ett par arbetskläder har så lyder det: HA DET BEKVÄMASTE STÖRSTA TROSOR DU HITTAR PÅ JOBBET!! Lämna det sexiga hemma ;)

Dagens glassstatus: Persika med crisp

Älskar fnittrande, charmiga, 14isklassade kärlekshistorier IRL :D Blir lycklig.. som om det vore min egen..

"..om du för så gör jag som dig.."

Det kallas abstinens:
Rök-
Fest-
Uppbokad-
Punkt-
Tränings-

Kartongkravallerna fortsätter.
Öser ner. Pular i..

Först högröd och jävulskap i hög klass
Sen ihjälskrämd på det.
Sicken underbar dag :D

Elin vs Livet
1-1
Forstätter efter en stark start och Elin håller flåset fint. Hon ser ut att klara de högsta hinder och de mörkaste vatten. Tills plötsligt, utan förvarning, kommer Livet och gör krokben... Ansiktsplask och ställningen är nu lika..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0