Kommer nog sakna lite endå..

Jag saknar ganska mycket.
Jag saknar ganska ofta..
Det finns många saker som jag kan luta mig tillbaka och sakna.
Medans jag å andra sidan även kan längta till nya.
Men att sakna är rätt tungt..
Så lätta saker kan vara så otroligt svåra, som att det låser sig.

Att släppa loss mig och hoppa är som omöjligt
Men när jag inte tänker på det så funkar det
En tanke och jag har kalla fötter direkt..

Så när kommer bakslaget?
Eller när kommer det släppa?
När får jag hoppa?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Myyys bild!!! :) hatt nästa helg kanske ;) Man måste nog sakna för att kunna längta till nytt, tror jag.. annars vet man inte vad man har lämnat och vad man har framför sig.. de där blev rörigt men hoppas du hänger med på mina tankar!! :)

2011-09-23 @ 16:09:41
Postat av: Jenny

Myyys bild!!! :) hatt nästa helg kanske ;) Man måste nog sakna för att kunna längta till nytt, tror jag.. annars vet man inte vad man har lämnat och vad man har framför sig.. de där blev rörigt men hoppas du hänger med på mina tankar!! :)

2011-09-23 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0