6dagar ;)

"..Jag saknar det som inte finns och sprider ut mig själv i vinden.."

Idag är det måndag. Underbart varma och sköna måndag. Eller?
Det är lite tungt redan nu att jobba 7 24. Men det är väl nu i början som det känns i en, när man är van att vara ledig lördag och söndag. Det är ju topplyx ;) Jag kommer nog njuta mycket av det mesta när jag kommer hem tror jag. Bara tanken på att vara hemma runt halv 5 varje dag och ha fritid lockar ju sedan kungsängentiden redan. Så här kommer blir mer och mer en livsnjutare av denna Elin. Tills tröklunket kommer igång igen och man blir nersmittad av gnällbältets hirarki. MEN tills dess <3
Idag är första riktiga dagen på jobbet kan man säga. De "gamla" strör omkring lite som dom vill och där dom vill vara. Soldäcket, fikarummet och tränar. Alltså på alla de bästa platserna på campen ;) Den har vart lagom rörig och lagom slitig. Börjar känna viss struktur och håller på att fylla upp min "elin" mapp med alla antekningar som jag vet jag kommer känna jag behöver fler av nästa vecka. Pratade lite med Petra om jobbet idag med. Får väl i slutändan se om man har nått jobb kvar när man kommer hem om det inte dimper ner ett brev här nere där det står att man kan börja söka nytt. Vem vet..?!
Jaha, nehe, detta var inte så kul som jag hade hoppats att sitta och skriva av mig lite inne i ACn. Har inte så mycket tankar mer än att lunchrasterna behöver vara mer "utanför-jobbet". Det är så mycket upprepningar som kan malas i 5minuter samma sak så jag blir helt lom. Men, blir väl bättre.
Något mer? Nej, nu ska jag nog se om jag missat skriva ner nått och sen sätta mig och mäta upp 3m för mitt första överlevnadsarmband. Kanske somnar jag. Kanske får jag lite energi..

Kramar om en massa//Elinen

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Saknar dig idag mer än någonsin!!! Hade behövt ditt lugna trygga efter att fått ta emot skit helt obefogat idag. Gissa om det brinner löst ännu. Fy helvete!!!!

Vet att det läses här så jag skriver inget mer om detta...

Ta hand om dig! Och stanna där du är!! Gnället behöver inte du heller.

Puss min fina vän

2012-04-23 @ 17:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0