Då är det väl min tur att svara då :)

1. Ska du gifta dig i år?
Nej de ska jag absolut inte göra. Har inga planer på att bli kvar här i afghanland och än är jag inte förlovad. Så nix, inga överaskningar där inte.. från min sida ;)
2. Har du planerat en solresa som du bokat i år?
Nej! Min plan är att efter att kommit hem där i november någon gång gå ner till resebyron och boka en sista minuten dit jag känner för stunden. Är otroligt sugen på att ge vågsurfing en stor chans i mitt liv.
3. Mår du bra?
Ja det gör jag!
4. Är du lycklig just i denna stund?
Det är helt okej. Inte så lycklig som jag vet att jag kan vara..
5. Har du ett bra liv?
Ja det har jag. Lever bra!!
6. Tar du hand om dig?
Ja och nej! Jag tränar, äter gott och borde väl som vanligt sätta näven i bordet för bättre "harmoni"
7. Ser du frammåt i ditt liv?
Till viss del. Jag vet vart jag vill och är väldigt målinriktad så. Men har lärt mig efter för djupa dalar att jag planerar mig själv numera. Så närmsta målet är att komma hem och leta på ett boende med gräsmatta och sen skaffa mig den "lilla" hund jag velat ha så länge (förhoppningsvis med lite hjälp från snabbfot)
8. Har du någon last, isåfall vilken?
Chips. Och min seghet som gräver ner mig i allt konstigt sug som jag absolut inte behöver eller begär egentligen..
9. Vem är den bästa du har?
Min familj. Och mina vänner. Det går inte att rangordna dem. Dom är bra där dom finns <3
10. Vilken är din bästa plats, dit du går och njuter?
På landet på mitt rum där. Just nu har jag inte nått sådär eget eftersom jag bor överallt och ingenstans. Gillar det inte längre.. Annars är vågsjön underbart, malmön på en brygga har med vart en "oas" och på en gräsmatta/studsmatta med musik i öronen i solen.

Så, jag gjorde mitt bästa. För jag vågar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0